Last Airbender
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Avatar - Az új történet
 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés

 

 VII. Képesség pontok és Szintek

Go down 
SzerzőÜzenet
Admin
Admin
Admin
Admin


Hozzászólások száma : 98
Csatlakozás ideje : 2011. Dec. 24.

VII. Képesség pontok és Szintek Empty
TémanyitásTárgy: VII. Képesség pontok és Szintek   VII. Képesség pontok és Szintek I_icon_minitimeHétf. Dec. 26, 2011 4:35 pm

Az idomítás nem megy egyik napról a másikra. Mindenki kezdi valahol, és a játékosoknak is kell egy mester - az hogy ez JK, vagy NJK már ők döntik el - aki tanítja őket egy-egy elem idomítására. Az idomításnak vannak fokozatai, nem lehet mindent egyből mindent tudni.

A szintek a következők:


1-es szint: Mindenki ezen a szinten kezdi, így ingyenes
2-es szint: 5 képesség pont
3-as szint: 10 képesség pont
4-es szint: 13 képesség pont
5-ös szint: 15 képesség pont
6-os szint: 18 képesség pont
7-es szint: 20 képesség pont
8-as szint: 23 képesség pont
9-es szint: 26 képesség pont
10-es szint: 30 képesség pont

Sajnos drága, de azért kell, hogy ne legyen senki egyik napról a másikra 10-es szinten.

Ha valaki 1-es szinten van, és szeretné 3-as szintre emelni az idomítás képességét, akkor a pontok összeadódnak, mivel, ahhoz, hogy 3-as szinten tudj idomítani 2-es szinten is tudnod kell.
Példa: Garra 1-es szintű vízidomár, de szeretne 3-as szintre lépni, akkor 15 képesség pontot kell beáldoznia. 2-es szintért 5 képesség pontot, a 3-as szintért pedig 10 képesség pontot.

Tudás:

1-es: Alap idomítás, mindenki ezen a szinten kezd.

Víz: Húzás-tolás, esetleg kisebb támadásra szolgáló idomítás, mint például vízgömbök dobálása.

Föld: Sziklák mozgatása, valamint a talaj süllyesztése és emelése 30cm mélységben/magasságban. Oszlopok és védelemre szolgáló falak, ami nem nagyobb az idomárnál

Tűz: Az idomár nem tudja teremteni a tüzet, szüksége van egy forrásra, ahonnan idomítja a tüzet. Tűzgolyók és "tűzfonalak" létrehozása, gyengébb falak a védelem érdekében.

Levegő: Kisebb széllökések létrehozása, amik kibillentik az ellenfelet az egyensúlyából, sorozatos széll lökések létrehozása.

2-es:

Víz: Nagyobb víztömeg mozgatására is képes, egy víz gömböt cseppekre tud szakítani és megsorozni vele az ellenfelét

Föld: Dobbantással képes sziklákat kiemelni a földből, majd azt az ellenfele felé "lőni".

Tűz: Nagyobb méretű tűzgolyókat is képes létrehozni és mostmár lángnyelveket is képes megidézni az ökléből

Levegő: Erősebb szelet képes gerjszteni és mostmár egy gyengébb forgószelet is létrehozhat.

3-as:

Víz: Képes kisebb tavakat idomítani, és képes létrehozni egy víz ostort is, emellett még ritkán ugyan, de meg tudja fagyasztani a vizet.

Föld: Magasabb, biztosabb falakat képes maga elé emelni, amik ellenállóbbak az ostromlásnak. Képes szétnyitni a földet, így lukyat képezve az ellenfél alatt, valamint a nagyobb sziklák mozgatására is képes.

Tűz: Képes használni a tűz ostort, az idomítás erősebb és bonyolultabb mozdulataira is képes.

Levegő: A szelet tudja penge ként használni, az idomítás erősebb és képes bonyolultabb mozdulatokra.

4-es:

Víz: Képes két, akár három társával nagyobb tömegű vizet mozgatni, ezen a szinten megtanulhatja a gyógyítást, valamint mostmár képes tudatosan is jeget csinálni a vízből.

Föld: Egyszerre több idomítást is képes végezni, valamint két-három társával csoportos idomításra képes, például egy hegy oldalon felvonóként működtetni egy szikla peremet stb.

Tűz: A tüzet képes közlekedésre is használni, bár még csak annyira elég az ereje, hogy ellökje magát és megtoldja az ugrás magasságát, valamint két-három idomár képes nagyobb mennyiségű tűz idomítására is.

Levegő: Két-három idomár képes a levegő erejét uralni, képesek forgószelet előidézni és védekezésre is használhatják a levegőt.

5-ös:

Víz: Egyre bonyolultabb technikák alkalmazása, képesek maguk vagy más emberek, élőlények feje köré buborékot képezni, így lélegezhetnek a víz alatt. Ettől a szinttől lehet megismerkedni a mocsári népek által használt inda idomítással.

Föld: A föld idomárok ezen a szinten tudják elkezdeni a homok idomítást, és innen fejleszthetik tovább. Emellett képesek olyan formára alakítani a földet, amilyenre akarják (pl.: Toph Ba Sing Se-t hozta létre kicsiben a strandon)

Tűz: A tűz idomárok ezen a szinten ismerkedhetnek meg a villám idomításával, de ez még veszélyes számukra. Emellett képesek rúgásból is tűzgolyót indítani, valamint ráébredhetnek, hogy hamarosan teremteni és képesek lesznek a tüzet.

Levegő: A levegő idomárok ereje egyre csak nő, képesek tornádót is létrehozni, valamint egy gömböt is, amivel még hatékonyabban védhetik magukat.

6-os:

Víz: Képesek jégréteget létrehozni, valamint a vízet védekezésre és pengeként is használhatják. Jégpáncélt is képezhetnek maguk körül, így védve a testüket, vagy másokat. Ezene a szinten kettő vagy három indát is képes idomítani egyszerre.

Föld: Földből és/vagy sziklából képesek egy gömböt létrehozni, ami védi őket, valamint képesek egy szikla réteget a testükre idomítani, amiben tökéletesen mozognak és támadni is képesek vele.

Tűz: Képesek a villámot tökéletesen irányítani, de naponta csak egyszer használhatják, és ezen a szinten ismerkedhetnek meg a villám visszairányításával, de a gyakorlatban még jobb, ha nem használják.

Levegő: A levegő idomárjai már képesek a botjuk nélkül is idomítani elemüket, és kihasználva a levegőt, képesek lebegni, de ez csak arra jó, hogy puhábban landoljanak. Képesek a tüzet, vizet és a sziklát a levegő idomítás segítségével lelassítani, félre lökni maguk elől.

7-es:

Víz: A vízidomárok ereje és hatékonysága megnövekszik. Ezen a szinten új dolgot nem tanulnak azon kívül, hogy képesek ketté választani a vizet, így szárazon kelhetnek át.

Föld: Képesek a vízből kiemelni a földet, így szárazon kelhetnek át, illetve képesek kiemelni, illetve megtartani a sziklát, ha elsüllyedne (pl Toph visszatartotta a könyvtárat a sivatagban). Ezen a szinten kezdhetnek el megismerkedni a fémidomítással, de még nagyon nehezen megy nekik.

Tűz: Képesek tökéletesen idomítani a villámot és ellánállóbbak is ellen, valamint a villám irányításával is próbálkozhatnak, de ha rosszul csinálják, akkor annak súlyos következménye lesz.

Levegő: Ezen a szinten képesek a testük köré vonni a levegőt, amolyan páncélként, de ez csak átmeneti védelem, mert ahogy támadás éri, az egység megszakad és eltűnik a védelem.

8-as:

Víz: Csoportosan képesek megmozgatni óriási víz tömegeket, valamint képesek polipként használni a vizet.

Föld: Akár hegyeket is megmozgathatnak, alagutakat vájhatnak. A fémidomítás terén sokkal hatékonyabbak és az idomításuk erősebb, fejlettebb.

Tűz: A tűz idomárok biztonsággal alkalmazzák a villámot, képesek minden probléma nélkül visszairányítani, valamint akár vegythetik is a létrehozott tűzzel. Ezen a szinten már képesek használni az ősi idomítást, amit egy sárkánytól tanulhatnak meg a játék során.

Levegő: A levegő idomárok képesek megzavarni járművek haladását, képesek irányítani és mérföldekre hajítani bármit és bárkit a levegő idomítással.

9-es:

Víz: A víz idomárok megismerkedhetnek a véridomítással, de még nagyon nehezen tudják csak alkalmazni. Ezen a szinten képesek indákból egy lényt építeni maguk köré, és irányítani azt.

Föld: A föld idomárok képesek tökéletesen bánni a homokkal és a fölldel, a fémidomítás pedig tovább fejlődik és képesek pajzsként használni, valamint létrehozhatnak belőle "járműveket"*, fém ajtókat "szakíthatnak" szét.

*Jármű: nem pont jármű, de ha valakinek szörfözni támad kedve a domboldalon, ám legyen.

Tűz: Képesek tökéletesen idomítani a tüzet és a villámot, sőt visszaverni és irányítani is kiválóan képesek. Ezen a szinten jöhetnek rá, hogy a tűz idomítás nem feltétlen dühből és haragból származik.

Levegő: Az erejük nő és hatékonyabban képesek idomítani, akár rövidebb mozdulatokkal. Amit csoportosan csináltak eddig, azt mostmár egyedül is képesek, valamint a levegőpácéljuk is tovább tart.

10-es:

Víz: Az erejük eléri a maximumot. Tökéletesen képesek a vizet idomítani, valamint a véridomítás is tökéletesen megy. Képesek egyedül hajókat elsüllyeszteni is akár.

Föld: Tökéletesen idomítanak földet, fémet és homokot egyaránt. Képesek városfalakt lerombolni, ha úgy akarják.

Tűz: Képesek a tűz idomítás ősi módszerét alkalmazni, képesek repülni a tűz segítségével, valamint a szájukból is tudnak idomítani, akár a sárkányok.

Levegő: A levegő idomárok ereje a legfelsőbb szinten van. Tökéletesen idomítja a levegőt, képes ennek az elemnek a segítségével védekezni és valamilyen szinten irányítani más elemeket, mint például egy kis nyomással felemel egy sziklát, majd elhajítja.

Vissza az elejére Go down
https://last-airbender.hungarianforum.com
 
VII. Képesség pontok és Szintek
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Last Airbender :: Szabályzat :: Szabályzat-
Ugrás: